Voorstellen Marja Westerman

• Mijn naam is Marja Westerman, getrouwd en samen met Herman trotse ouders van 3 dochters en 3 schoonzoons en opa en oma van 3 kleinkinderen. Ik werk als accountmanager voor het Nederlands Dagblad.
    Politiek bewustzijn is me als het ware van huis uit met de paplepel ingegoten: 'Als je je stem niet laat horen, heb je ook geen recht van spreken. Stem daarom op de partij die bij je past.'
    Als christen en de manier waarop ik daarom in het leven sta, kom ik haast vanzelfsprekend uit bij de ChristenUnie. Omdat zij zich in wil zetten voor een groenere, duurzamere en socialere samenleving waarin iedereen tot zijn of haar recht komt en waarin de vrijheid van godsdienst en levensovertuigingen gewaarborgd is voor iedereen. Een samenleving, waarin we niet alleen aan onszelf denken, maar juist ook aan de wereld om ons heen. Vanuit dat oogpunt dóet onze lokale politiek ertoe. Het gaat over onze straat, onze veiligheid, onze portemonnee en onze gezamenlijke toekomst. De ChristenUnie Wierden-Enter draagt daar op een positieve manier aan bij.
    Samen recht doen.